Mire figyelj egy fesztiválon?

2012.08.06 11:37

Ma indult Magyarország legnagyobb szabású fesztiválja, a sziget fesztivál, erre tekintettel idejét éreztem egy figyelem felhívó cikk megírására. A fesztiválozás valószínűleg az önfeledt bulizás és ismerkedésen kívül sokaknak a bosszúságról is szól, mert bizony ellopták a pénzét, a telefonját. Ez törvényszerű sajnos, hisz ahol sok az ember ott biztos akad olyan is, aki kihasználja, hogy elől hagytad az értékeidet.

 

De ennek nem feltétlen kell így lennie.

 

Kreditkártya: A fesztiválokon most már bevett szokás, hogy nem kész pénzel, hanem az előre feltöltött kártyáddal fizetsz mindenhol.

 

Értékmegőrző: Minden fesztiválon van ilyen, tessék igénybe venni.

 

Kütyük, ékszerek: A laptopokat, ipad-eket, fehér arany tiarát otthon hagyni! (de most komolyan minek?)

 

Igazolványok: Talán az egyetlen dolog, amire neked, és nem a szervezőknek kell megoldást találni. Gondolom azért csak nem teszed be az értékmegőrzőbe? Mindig nálad kéne, hogy legyen.Hátt erre nincs megoldás, el fogják lopni... ja de mégis van cipzáras zseb!:)

(Az utolsó fesztivál ahol voltam, 9 azaz 9 személyit találtam és adtam le)

 

Olyat én már le se merek írni, hogy ne igyál annyit és akkor észnél leszel, tudom kivitelezhetetlen, de nem baj pontosan ezért van kártya meg értékmegőrző.

 

Jó és biztonságos fesztiválozást!